Jeżeli Twoja firma zamierza sprzedać znak towarowy, zamierza udzielić licencji na używanie wynalazku, potrzebuje opinii prawnej dla wzoru użytkowego lub innej opinii / umowy, nasze biuro służy pomocą w opracowaniu treści takich dokumentów.
Przed sprzedażą Twojego wynalazku lub znaku towarowego niezbędnym etapem jest wycena jego wartości – szacunkowa wycena wartości niematerialnej i prawnej wynalazku, znaku towarowego lub innej formy wartości niematerialnej, nasze biuro posiada bardzo duże doświadczenie w tym zakresie. Nasi rzecznicy patentowi przeprowadzą cały proces wyceny, tak abyś sprzedał swoje prawa za realną, najlepszą cenę.
Pamiętaj, że pomimo tego iż pochodzimy z Rzeszowa – działamy globalnie. Współpracujemy z klientami z całej Polski, jak również obsługujemy zagranicznych klientów. Praca głównie przebiega online.
Przekazując nam zapytanie odnośnie umowy, opinii lub wyceny, przekażemy wszelkie informacje dot. kosztów takiej dokumentacji, potrzebnych informacji i/lub dokumentów.
Po zawarciu umowy, przystępujemy do realizacji opracowania umowy, opinii lub wyceny. W zależności od zakresu i rodzaju dokumentu, prace trwają od 2 do 30 dni.
Po zakończeniu prac, przekażemy Ci dokument w wybranej przez Ciebie formie.